Klantenservice

Hoe neem je contact met ons op?

Voor alle vragen kan je contact opnemen via de mail en telefoon tijdens de openingstijden, maar ook na sluitingstijd zijn wij bereikbaar via de app of chatfunctie.

Wil je graag advies of een online afspraak maken, klik dan hier! Wij zullen je dan persoonlijk advies geven over jouw nieuwe badkamer.

Wij zijn 7 dagen online bereikbaar via whatsapp  of de chatfunctie.

Via de mail en telefoon zijn wij bereikbaar sales@vanheckbadkamers.nl en 0031-(0) 74 2662035.

Klik hier als u meer wilt weten over:

Openingstijden telefonisch en mail

Maandag8.30 – 17.30 uur
Dinsdag8.30 – 17.30 uur
Woensdag8.30 – 17.30 uur
Donderdag8.30 – 17.30 uur
Vrijdag8.30- 17.00 uur
Zaterdaggesloten
Zondaggesloten

Service & Garantie

Service

Bij het kopen en installeren van een badkamer komt veel kijken. In het voortraject wil je zaken weten zoals garantie, afmetingen en wat de mogelijkheden zijn van ons assortiment. Na aankoop volgt verdere informatie behoefte. U heeft technische tekeningen nodig en aansluitmaten voor afvoeren en waterleidingen. Uiteraard proberen we u zoveel mogelijk te informeren via deze site, maar we begrijpen heel goed dat persoonlijk contact nog veel belangrijker kan zijn. Onze binnendienst is er dan voor u. Met al uw vragen en wensen kunt u bij ons terecht, heel graag staan we voor u klaar.

Klik hier als u meer informatie wilt weten over het retourbeleid en de levering en uitvoering.

Braxton Badkamermeubel 120

Garantie

De garantie op onze producten is simpel. U mag erop vertrouwen dat uw aankoop bij ons een zekere is. Hieronder vindt u uw garanties.

  • op badmeubels 5 jaren
  • op kranen 12 jaren
  • op acryl baden 5 jaren
  • op gietijzeren baden 25 jaren
  • op keramische producten (wastafels & toiletten) 25 jaren
  •  op accessoires 5 jaren
  • op handdoekradiatoren 5 jaren
  • op douchewanden 5 jaren

 

 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. 

U kunt mailen naar:

sales@vanheckbadkamers.nl

We vragen u om een duidelijke foto van het euvel te sturen.

Vervolgens wordt uw klacht beoordeeld door onze technici en zij zullen u zo snel mogelijk helpen met uw probleem door het sturen van een vervangend onderdeel of een nieuw artikel.

Mocht uw probleem ontstaan buiten de garantieperiode ook dan kunt u uiteraard bij ons terecht met al uw vragen!

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.