Klantenservice

Hoe neemt u contact met ons op?

Helaas zijn onze winkels in Nederlands gesloten, maar u kunt ons altijd online contacteren voor al uw vragen. U kunt wel naar onze winkel in België, de showroom in Wommelgem is geopend!

Wilt u graag advies of een online afspraak maken, klik dan hier! Wij zullen u dan persoonlijk advies geven over uw badkamer.

Wij zijn 7 dagen online bereikbaar via whatsapp  of de chatfunctie.

Via de mail en telefoon zijn wij bereikbaar van maandag tot en met vrijdag via sales@vanheckbadkamers.nl en 0031-(0) 74 2662035

Openingstijden telefonisch en mail

Maandag8.30 – 17.30 uur
Dinsdag8.30 – 17.30 uur
Woensdag8.30 – 17.30 uur
Donderdag8.30 – 17.30 uur
Vrijdag8.30- 17.00 uur
Zaterdaggesloten
Zondaggesloten

Service & Garantie

Service

Bij het kopen en installeren van een badkamer komt veel kijken. In het voortraject wil je zaken weten zoals garantie, afmetingen en wat de mogelijkheden zijn van ons assortiment. Na aankoop volgt verdere informatie behoefte. U heeft technische tekeningen nodig en aansluitmaten voor afvoeren en waterleidingen. Uiteraard proberen we u zoveel mogelijk te informeren via deze site, maar we begrijpen heel goed dat persoonlijk contact nog veel belangrijker kan zijn. Onze binnendienst is er dan voor u. Met al uw vragen en wensen kunt u bij ons terecht, heel graag staan we voor u klaar.

Braxton Badkamermeubel 120

Garantie

De garantie op onze producten is simpel. U mag erop vertrouwen dat uw aankoop bij ons een zekere is. Hieronder vindt u uw garanties.

  • op badmeubels 5 jaren
  • op kranen 12 jaren
  • op acryl baden 5 jaren
  • op gietijzeren baden 25 jaren
  • op keramische producten (wastafels & toiletten) 25 jaren
  •  op accessoires 5 jaren
  • op handdoekradiatoren 5 jaren
  • op douchewanden 5 jaren

Mocht er een probleem zijn met een van onze producten dan zullen we u vragen om een duidelijke foto van het euvel te sturen aan: sales@vanheckbadkamers.nl

Vervolgens wordt uw klacht beoordeeld door onze technici en zij zullen u zo snel mogelijk helpen met uw probleem door het sturen van een vervangend onderdeel of een nieuw artikel.

Mocht uw probleem ontstaan buiten de garantieperiode ook dan kunt u uiteraard bij ons terecht met al uw vragen!